محل خوب مغازه و گاه، تابلوی جذاب و خوشآب و رنگ، چیدمان شکیل و زیبای ویترین، نکاتی بود که چندی پیش کمک شایانی به محصولات میکرد، اما امروزه دنیا کمی متفاوت شده است، کسی بیشتری خواهد داشت که صفحه محصول مناسبی در بستر اینترنت داشته باشد.
این روزها ساخت یک وبلاگ یا وبسایت کار خیلی پیچیدهای نیست، براحتی و با صرف کمترین هزینه میتوانید یک صفحه اینترنتی برای معرفی محصولات خود داشته باشید، اگر این مرحله را کنار بگذاریم، مهم این است که دیده شوید، کاربران به شما اعتماد کرده و مهمتر از همه اینکه صفحه شما را به یکدیگر معرفی کنند. اگر شما هم علاقهمند به محصولات خود در اینترنت هستید و صفحه اینترنتی محصول دارید یا ندارید، با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مهم در بهبود صفحه و افزایش محصولات را فرا بگیرید.
داستان بگویید
بزرگان دیجیتال مارکتینگ، همه از یک جمله سخن میگویند؛ معرفی غیرمستقیم محصول، موجب بیشتر خواهد بود. بیان داستانی پیرامون محصول، در نگاه اول میتواند جذاب نباشد، اما باید گفت در دنیای امروز این روش یکی از کلیدهای موفقیت شماست. کاربران علاقهمند به شنیدن داستان هستند، پس سعی کنید یک داستان در مورد محصول خود طراحی کنید.
در طراحی داستان دقت لازم را داشته باشید، خود را جای ار قرار دهید و بررسی کنید که چه نکاتی در معرفی محصول بهصورت داستان میتواند حیاتی و کلیدی باشد. داستان نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشد، سعی کنید اطلاعات لازم در مورد محصول را بیان کنید. همچنین باید اعلام کنید محصول شما چه مشکل یا مسالهای را برای اران آن حل میکند. به این روش مشتریان شما کنجکاو شده و داستان را دنبال میکنند.
نظر کاربران را بخواهید
ممکن است محصول شما از نظر خودتان بسیار خوب باشد، اما مهم نظر کاربران است، با اضافه کردن یک نظرسنجی مناسب در پایین صفحه معرفی محصول میتوانید نظرات کاربران را جویا شوید. یکی از معمولترین روشهای نظرسنجی، اضافه کردن امکان ستاره دادن بین 1 تا 5 ستاره به مطلب ارائه شده در سایت محصول توسط کاربران است. همچنین شما میتوانید از این نظرسنجی در شبکههای اجتماعی خود استفاده کنید. اگر به کاربران اجازه بدهید بهصورت متنی هم نظرات خود را یادداشت کنند، میتواند به شما کمک شایانی کند. از یک طرف، دانش شما نسبت به کاربران و مشتریانتان افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر اگر نظرات کاربران نسبت به محصول شما مساعد باشد، میتواند اعتماد دیگر کاربران را برای جلب کند.
افزودن کلید «اضافه کردن به سبد »
همانطور که گفته شد، بهتر است کاربران را غیرمستقیم با محصول آشنا کرد، اما وقتی کاربر با محصول آشنا شد، باید سادهترین راه را برای او فراهم کرد. حتما در صفحه معرفی محصول، کلید «اضافه کردن به سبد » را اضافه کنید. با این کار به کاربران کمک میکنید درصورتیکه تصمیم به داشته باشند بدون دردسر خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
تصمیم در مورد انتخاب اسم با شماست، اما اسامی پیشنهادی ما برای این کلید، «اضافه کردن به سبد»، «همین حالا سفارش دهید» و « این محصول» است. مطمئنا شناخت شما از کاربران و مشتریانتان بیشتر است، پس سعی کنید با این دانش، اسم مناسب را انتخاب کنید. در طراحی این کلید دقت داشته باشید، محل قرارگیری کلید، استفاده از رنگهای پایهای و جذاب و همچنین اندازه مناسب کلید میتواند کمک شایانی به انتخاب بیشتر آن کند.
از تأثیر ویدئو غافل نشوید
مشاهده ویدئو زمان و انرژی کمتری از کاربران خواهد گرفت تا اینکه قرار باشد متنی نسبتا طولانی را در مورد محصول بخوانند. همچنین در ویدئو شما امکان نمایش ملموستر محصول خود را خواهید داشت و کاربران با مشاهده محصول بیش از متن و عکس جذب خواهند شد. طبق آمار رسمی آپارات (وبسایت اشتراکگذاری ویدئو) متوسط بازدید روزانه ویدئو توسط کاربران از 6000 نمایش، به 7.5 میلیون نمایش افزایش پیدا کرده است. این مهم، استقبال کاربران ایرانی از مشاهده ویدئو را نشان میدهد.
منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/sell-secrets2-cyberspace.html
آموزش سایت کاربران ,محصول ,صفحه ,داستان ,معرفی ,ویدئو ,مورد محصول , محصولات ,داشته باشید، ,«اضافه کردن ,کلید «اضافه منبع
درباره این سایت